donderdag 8 april 2010

Eindelijk

heb ik de kans om weer wat te laten zien. Het was afgelopen tijd druk en ik had ruzie met een paar programma's op de pc. Liep dat ding de hele tijd vast, dus dat was balen. Maar goed hieronder een paar kaarten.

De eerste is een eenvoudig kaartje.
Het kleine uiltje heb ik ingekleurd met Stampinback Markers. Daarna de grote swirl op papier van K & Company gestempeld. De "open" blaadjes heb ik met Glossy Accents gevuld. Het is niet te zien op de foto. Maar het geeft wel een leuk effect.



Het tweede kaartje is ook eenvoudig.
Hier heb ik de kleine salamander gestempeld en weer ingekleurd met de Markers. De bloem is van Marianne Design. Het papier is van K & Company.



De uil, swirl en salamander zijn stempels van Stampinback en getekend door Ingrid Boef. Je kan ze hier terugvinden.

Fijne avond en tot gauw.

1 opmerking:

Carla D zei

Hoi Harrie,
Fijn je weer te zien ;o)
Mooie kaartjes!

Groetjes Carla

P.s. Ik zal je nog eens terug mailen... schaam :-D