maandag 17 mei 2010

Baby's

Vandaag weer begonnen met werken. Vakantie is nu echt voorbij. Komende 10 weken geen vrije dagen meer op school (behalve 2e Pinksterdag). Zo tegen het eind van het schooljaar wordt het ook altijd wat drukker met de administratie. Maar als ik zo af en toe een kaart kan maken overleef ik het wel. hihi

Nu laat ik nog 3 babykaarten zien die ik vorige week gemaakt heb. Er zijn de laatste weken een paar baby's geboren en voor een paar grootouders heb ik ook nog een kaart gemaakt.


Deze was voor de ouders van Julia.


Deze voor de grootouders.


Deze is voor de ouders van Milan.

De stempels zijn van Stampinback. Het papier van K & Company. Wat gebruikt is voor het meisje met de muts heet Snuggle Bug. De andere (olifantjes) heet Lion Sleeps. Ik heb er ook nog de Hang On pons van Nellie Snellen bij gebruikt.

Nu moet ik nog 1 babykaart maken en dan ben ik weer bij.

Nog een fijne avond.
groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

Ilonka zei

whow wat een prachtige kaartjes zo mooi...


groetjes Ilonka

Riet zei

Ohhh Henriétte,wat een prachtige kaarten,lieve stempels,mooi papier.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes, ze zijn heel schattig!
Groetjes van Jacqueline

Josee zei

Wat een mooie kaarten weer Henriëtte!!!!

Ellen zei

Hé Har,

Ze mogen er zoals altijd weer zijn hoor!. Prachtige kaartjes.

Groetjes,
Ellen

Yvonne Rijk zei

Hoi Henriette, ik zie dat je ook midden in de babykaartjes zit. Erg leuk gemaakt. Ik vind het zelf ook altijd erg leuk om babykaarten te maken. De stempels zijn ook erg leuk.
Groeten van Yvonne Rijk

Marijke zei

Hele mooie kaarten weer Henriette!! Wat een leuk idee met die kleerhangertjes