donderdag 10 maart 2011

Mitchell

zo heet dit jongetje. De stempel is weer uit de Boefjes serie.
Ik heb hem gemaakt voor een neef die 18 werd. Vrijdag heeft hij zijn eerste rijles. Spannend!!

Afgedrukt met Memento, ingekleurd met Copics.
Daarna uitgestanst met een Multi frame die van Nellie Snellen nr. MFD026.
Het scrappapier is Maja papier en dan de serie Mina Vänner Paula. Die hebben allemaal een nummer en ik heb hier nrs. 1, 2, 4 en 7 gebruikt.
Het groene randje heb ik uitgestanst met een andere Multi frame die. Dat is nummer MFD028. Op de hoeken heb ik knopen geplakt. Onderaan zijn voeten wat roosjes.







Tot de volgende keer
Henriëtte

4 opmerkingen:

Josee zei

Een leuke kaart weer Henriëtte!!!

Groetjes Josee

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel stoer en mooi jongenskaartje!
Groetjes van Jacqueline

Marijke zei

Een prachtige stoere jongenskaart! Schitterend met dat randje van Nellie er omheen!
Enne ik heb iets voor jou op mijn blog staan!

Riet zei

Schitterende kaart,super die stempel,zo mooi ingekleurd.
Mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.