vrijdag 6 december 2013

Vandaag

heb ik 2 dingen om te laten zien.

Allereerst een kaart met de zonnebloem van sheet 142A . Gestempeld met Stazon Jet Black op Stampinback karton en daarna maskeren. Daarna heb ik stencil SB Dots erop gelegd en met inkt gesponsd. Masker afhalen en ingekleurd met Memento markers. Verder een lintje er omheen plakken en dan matten met zwart cardstock. Dat weer op een bijpassende kleur cardstock plakken.


Daarna heb ik mijn envelop punch board gepakt en een vel wit cardstock en daar een bijpassende envelop van gemaakt.  En die is op dezelfde manier bewerkt als de kaart.


Naast elkaar ziet het er zo uit.


Lekker zomers, helaas moet er eerst nog een winter komen.

Fijn weekend
groetjes Henriëtte

1 opmerking:

Ellen zei

Wat is het toch lekker om te freubelen hè Henriëtte? prachtig kaartje weer hoor! Ik ben bezig met mijn PanPastels, ook geweldig om te doen.

Groetjes en een fijn weekend,
Ellen