vrijdag 28 februari 2014

Mannenkaart?

Vandaag was het weer mijn beurt om een kaart te plaatsen op het blog van Stampinback.

Deze keer een kaart met stempels van drie sheets.

Als eerste heb ik de hout achtergrondstempel van sheet 145 gestempeld op Stampinback karton.
Daarna met een pons (uit mijn voorraad) "latjes" geponsd en 2 smalle strookjes gesneden. Die heb ik op elkaar geplakt zodat ik een hekje heb.
Daarna de dame en de muurstempel van hetzelfde sheet gestempeld en toen heel hard gedacht wat ik erbij moest stempelen.

Waar zou ze naar hebben staan kijken? Een luchtballon misschien?

De kleinste van sheet 133 gepakt en daarnaast twee keer de vogels van die sheet erbij gestempeld.
Nu was de onderkant nog wat kaal. Dus de poppy-rand gepakt van sheet 137 en de stempel zelf ingekleurd met Memento markers.

Een stukje papier geprobeerd te scheuren in wolkjesvorm en die gebruikt om de lucht te sponzen met Distress Stormy Sky en de onderkant met Mowed Grass.

Kaartje matten en op een kaart in een kleur die er een beetje bijpast. Als laatste heb ik het hekje erop geplakt met foamblokjes.


groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

Carla D zei

Heel leuk kaartje Henriëtte.

Ik zat pas nog eens aan 'vroeger' te denken dat jij al aan het stempelen was en ik daar niet aan wilde beginnen. Maar door jou toch aan de stempel gegaan ;-) Nu hebben we beide totaal andere stijlen voor het gebruik van stempels en inkt :-)

Groetjes Carla

Henriëtte zei

haha "vroeger" het lijkt heel lang geleden maar zo lang is het nog niet eens. De tijd gaat ook zo snel.
Maar je hebt gelijk. Vroeger was mijn stempelen en inkleuren anders. Soms weet ik niet eens wat nu echt van mij is. Maar ach, dat komt vast nog wel. Ondertussen probeer ik nog steeds alles uit. Jij hebt wel je eigen ding. Als ik een kaartje zie dan weet ik al dat het van jou is zonder één letter te lezen.